Activiteiten

De vereniging is al een leuke plek om te zijn, maar om het nog leuker te maken worden er ook verschillende activiteiten geoorganiseerd door zowel de vereniging als de verschillende teams

Clubkampioenschappen

Een van de hoogtepunten van het jaar zijn de clubkampioenschappen. Dit is een toernooi van 4 à 5 weken waarbij teams worden gemaakt van alle deelnemers. Hierdoor speel je ook een keer met mensen waarmee je normaal nooit speelt. De clubkampioenschappen zijn vaak de laatste weken voor de zomervakantie en zijn hiermee een leuke en gezellige afsluiting van het volleybalseizoen.

Kersttoernooi

Rond kerst is er ook een jaarlijks kersttoernooi/activiteit. Hierbij worden teams gemaakt van alle deelnemers, dit zorgt ervoor dat je met mensen speelt waar je normaal niet mee traint of speelt. Elk team krijgt zijn eigen unieke naam die aansluit bij het thema van dat jaar. Na een kort toernooi is er nog een borrel en eventueel een activiteit. Het kersttoernooi is hiermee een gezellige afsluiting van het kalenderjaar.

Teamuitje

Buiten de jaarlijkse activiteiten die door de vereniging worden georganiseerd, heeft elk team ook nog een eigen afsluiting van het jaar.