Verslag Gilze 2 -De Burgst mix 1

Deze keer moesten we tegen De Burgst, waarvan we de eerste wedstrijd moeizaam hadden gewonnen met 3-1. Echter deze keer moesten we het stellen zonder Annet (uitgeleend aan ons vrouwen team) en Arjan (langdurig geblesseerd). Het werd een moeilijke wedstrijd. De 1e set verloren we na diverse keren teruggekomen te zijn toch met 19-25. De 2e set konden we met veel moeite naar ons toetrekken 25-20 voor Gilze. De 3e set was ook pittig, die verloren we redelijk kansloos met 15-25. De 4e set konden we goed bijhouden, echter na een eindsprint van Burgst verloren we ook deze set, stand: 18-25. Uitslag 1-3. Helaas was deze wedstrijd voor onze tegenstander, maar over 2 wedstrijden gezien, gelijk verdeeld.